FAQs

Welcome to our support portal

  1. There are no FAQ Categories was found.

Frequently Asked Questions

  1. Wat zijn mijn betalingsmogelijkheden?

    Alle betalingen via onze site worden door Ingenco ePayments verzorgd. Wij aanvaarden betalingen van de meest gangbare debet- en creditkaarten:

    • Bancontact/Mister Cash
    • KBC Online
    • CBC Online
    • ING HomePay
    • Belfius Direct
    • Maestro
    • VISA
    • MasterCard
    • iDeal
    Read more
  2. Is online betaling veilig?

    Verwerking van uw klantgegevens en online betalingen vindt plaats via een zogenaamde SSL-overdracht. SSL staat voor "Secure Socket Layer". Dit systeem versleutelt alle gegevens op zowel onze gehele site als het betaalplatform dat wij gebruikten, voordat ze naar ons verstuurd worden. Op deze manier kunnen je gegevens bij overdracht via het internet niet worden gelezen door onbevoegden.

    De meeste gangbare browsers - waaronder de laatste versies van Firefox, Inter Explorer, Chrome, Safari en Opera - ondersteunen de techniek voor deze beveiligde overdracht.

    • Let vooral op het hangslotje in de adresbalk van uw browser url, deze begint altijd met een https://www.tensen.be
    Read more

Latest Questions

  1. Hoe snel word ik terug betaald na een retourzending van mijn bestelling?
    Volgens de algemene voorwaarden wordt een retourzending terugbetaald binnen de 7 werkdagen op dezelfde wijze de bestelling geplaatst is. De retourzending dient aangetekend te worden opgestuurd. De kosten en risico's zijn ten laste van de klant.
    Read more
  2. Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    Op afgeprijsde artikelen worden verzendkosten aangerekend van 10 euro.

    Read more
  3. Kan ik als Europeaan de BTW recupereren?
    Iedere particulier die in Europa gedomicilieerd is dient BTW te betalen. Het is dus niet mogelijk om de BTW te recupereren.
    Read more