Veel Gestelde Vragen

Welcome to our support portal

Frequently Asked Questions

  1. Wat zijn mijn betalingsmogelijkheden?

    Alle betalingen via onze site worden door Ingenco ePayments verzorgd. Wij aanvaarden betalingen van de meest gangbare debet- en creditkaarten:

    • Bancontact/Mister Cash
    • KBC Online
    • CBC Online
    • ING HomePay
    • Belfius Direct
    • Maestro
    • VISA
    • MasterCard
    • iDeal
    Read more
  2. Is online betaling veilig?

    Verwerking van uw klantgegevens en online betalingen vindt plaats via een zogenaamde SSL-overdracht. SSL staat voor "Secure Socket Layer". Dit systeem versleutelt alle gegevens op zowel onze gehele site als het betaalplatform dat wij gebruikten, voordat ze naar ons verstuurd worden. Op deze manier kunnen je gegevens bij overdracht via het internet niet worden gelezen door onbevoegden.

    De meeste gangbare browsers - waaronder de laatste versies van Firefox, Inter Explorer, Chrome, Safari en Opera - ondersteunen de techniek voor deze beveiligde overdracht.

    • Let vooral op het hangslotje in de adresbalk van uw browser url, deze begint altijd met een https://www.tensen.be
    Read more
  3. Wat zijn de retour voorwaarden?
    https://www.tensen.be/nl/retour
    Read more
  4. Ik kan mijn land niet kiezen
    Tensen Juweliers levert in ieder land van de Europese Unie. Kan u uw land niet selecteren tijdens de bestelling? Contacteer ons voor meer info, [email protected]
    Read more

Latest Questions

  1. Hoe snel word ik terugbetaald na mijn retourzending
    Volgens de algemene voorwaarden wordt een retourzending terugbetaald binnen de 7 werkdagen op dezelfde wijze zoals de bestelling geplaatst werd. De aankoopsom inclusief de verzendkosten worden vergoed. De retourzending dient aangetekend te worden opgestuurd. De kosten en risico's zijn ten laste van de klant.
    Read more
  2. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

    Artikelen die in voorraad zijn, heeft u meestal binnen de 2 werkdagen geleverd, in België.

    Indien u een uurwerk wenst en deze niet in voorraad meer is op onze webshop, neem gerust contact op met ons en we zullen voor u de beschikbaarheid controleren.

    Land

    Levertermijn

    Extra bezorgtijden

    België

    Binnen 2 werkdagen

    + 2 tot 3 werkdagen

    Frankrijk, Nederland en Luxemburg

    2 tot 4 werkdagen

    + 3 tot 4 werkdagen

    Anderen EU-landen

    3 tot 6 werkdagen

    + 7 tot 9 werkdagen

    *zondagen + feestdagen tellen niet mee als een werkdag.

     

     

    Read more
  3. Wat bij afwezigheid?

    Indien u niet aanwezig bent is het standaard dat u een kaartje krijgt in uw brievenbus van Bpost, waarop vermeld staat waar u het pakket kunt afhalen.

    Het is ook bij Bpost mogelijk om de leveringsvoorkeur door te geven als u niet thuis bent via deze link https://track.bpost.be/preferences/.

    Read more
  4. Door wie en wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

    Wij streven om de beste kwaliteit van onze service aan te bieden en we doen er alles aan om de beloofde levertermijn na te komen.

    • De bestellingen worden geleverd door Bpost. Wanneer het pakketje klaar is voor verzending ontvangt u van ons een verzendingsbevestiging via mail. Hierin vind u alle informatie om uw verzending te kunnen volgen via deze link https://track.bpost.be/btr/web/#/home.

    Read more
  5. Hoe bestel ik op Tensen Online shop
    1. Een artikel in je winkelwagentje leggen doe je door op het knopje “Nu kopen” te klikken. 

    2. Controleer uw gewenste product en indien u een kortingscode heeft kunt u deze ook doorvoeren. “Ga door naar afrekenen”.

    3. De bestelling word verder geregeld door het invulformulier te vervolledigen. Indien uw factuuradres en verzendadres verschillend is kunt u het hier aanpassen. Controleer uw gegevens. Ga dan verder door "bestellen en betalen" te klikken

    4. Kies uw betaalmethode

    Opmerking: Bent u een bedrijf en wenst u te bestellen in grotere aantallen, gelieve ons te contacteren op het e-mailadres [email protected]

    Read more
  6. Kan ik de bestelling wijzigen of annuleren?

    Indien uw betelling nog niet is verzonden of verwerkt, kunt u deze wel annuleren. Deze dient via mail doorgegeven te worden. Wij zullen dan zo snel mogelijk de terugbetaling in orde brengen.

    contactpersoon: [email protected]

    Read more
  7. Is mijn bestelling gelukt? Ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen?
    • Wanneer uw bestelling bevestigd en betaald is ontvangt u automatisch een orderbevestiging op het door u ingevoerde e-mail adres. Dan is uw bestelling gelukt.
    • Indien u nog geen bevestiging heeft ontvangen na meer dan 5 minuten. Controleer uw SPAM box en het e-mail adres die u heeft opgegeven.
    Read more
  8. Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    Op afgeprijsde artikelen worden verzendkosten aangerekend van 10 euro.

    Read more